SEVGİLİ HOCAM MERHABA ARMİDEKSİN ETKİLERİ

SEVGİLİ SEVİL HOCAM SAYENİZDE HASTALIĞIM İLE ÇOK PROBLEMİ GERİDE BIRAKTIM VE KENDİMİ YENİ DOĞMUŞ GİBİ HİSSEDİYORUM DESTEKLERİNİZ İÇİN SİZE SONSUZ TEŞEKKÜRLER, GELELİM BENİM KULLANDIĞIM ARMİDEKSE KOLTUKALTINDAKİ SERTLİK VE GERGİNLİK YAPIYOR DOKTORUM SPOR YAPMAYA DEVAM ET DİYOR ANCAK BEN HİÇ BIRAKMADIMKİ SPOR YAPMAYI BUNA RAĞMEN GERGİNLİK OLUYOR SEBEBİ ARMİDEKX OLABİLİRMİ VEYA BAŞKABİR ŞEYMİ ÇÜNKÜ KOLTUKALTI LENF BEZLERİM ALINMADI NEDEN BU GERGİNLİK YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER

Cevap Yaz     Beğendim      aab      3.4.2013 - 10:12

etiketler: ARMİDEX  

Cevaplar (3)

:))

Beğendim      Op-Dr-Sevil-Oz      10.4.2013 - 20:13

sevgili hocam çoooooooook teşekkür ederim beni rahatlattınız 3 temmuz 2012 de ameliyat oldum anladığım kadarıyla temmuz 2013 ten sonra rahatlıyacağım demektir.sağlıkla kalın sizi seviyorummmmm.

Beğendim      aab      5.4.2013 - 10:48

Çok sevindim,hayat güzel :) Bunun ilaçla ilgisi yok, koltuk altı alınmamış olsada bir ameliyat geçirdiniz dokuların yumuşaması en az 6 ay 1 yıl.Kontrollerinizi aksatmayın yeter.
Sevgiler.

Beğendim      Op-Dr-Sevil-Oz      4.4.2013 - 23:12

Reklamlar