ne yapacagımı bılmıyorum.

merhabalar ben 5 yıldır meme ca ıcın tadavı göruyorum.şu an 33 yasındayım bu 5 yıl ıcınde zoledex ve temoksifen kullandım 5 yıl sonunda doktoruk yasımın genc olmasından dolayı zoldex bırakıp temoksifenle 5 yıl daha devam etme kararı aldık.şimdi bir sorunum kadın doğuma gıttıgımde rahim duvarı kalınlaşması 8 mm cıktı ve biyopsi yapıldı sonucum temız cıktı sonrasında hafıf kanamam oldu.ve ilaç verildi.biyopsi den 2 hafta sonra tekrar doktora gıttgımde kalınlaşmanın 16 mm ye ulaştını söyledıler.ilaç bıttıkden sonra kanamam olcanı söyledıler bu kanama bıttıkden 2 gun sonra gel denıldı tekrar bakılcak.şuan kanamam başladı bır öncekınden daha fazla durumda.benım merak ettıgım konu bu adet kanamasımıdır yada rahım duvarının kalınlaşmasından dolayımı. dahası adet kanaması ıse şayet benım yumurtalıklarım çalışmaya başladı anlamında yanlız temoksifen kullanırken bu mumkunmu?mümkünse bıle şuan benım adet görmem demek osterejon hormonunu salgıladım anlamında bunun benım hastalımda etkisi ne olur zararı olurmu.şimdiden cok teşekkür ederım

Cevap Yaz     Beğendim      arzmrcn      20.11.2015 - 12:01

etiketler: Meme Ca  tedavi  menepoz  

Cevaplar (1)

Merhaba,

Tamoksifen kullanırken de adet olabilir.Ama bu adetler genelde ilaca bağlıdır,yani östrojene değil. Şu anda alabileceğiniz tüm tedavieri alıyorsunuz,endişe edip çok düşünmeyin.

Sevgiler

Beğendim      Op-Dr-Sevil-Oz      23.11.2015 - 00:27

Reklamlar