taxol

hocam merhaba sevgiler...daha önce de bi kaç kez soru sorup rahatsız etmiştim..annem 4kür siklofosfamid ve adriamisinden sonra 12 kür taxol aldı..kt si bitti..taxol alırken adeti kesilde.sık sık ateş basmaları ve terlemeleri oluyo.ataklar şeklinde..bu ilacın yan etkisi midir?yan etki ise geçici midir?yoksa daha ciddi bişey mi düşünülmeli? doktorumuzdan kesin bir cvp alamadık malesef..

Cevap Yaz     Beğendim      dr-karacam      18.6.2014 - 22:48

etiketler: idc  

Cevaplar (7)

yanlışlıkla 5 kez cevaplandı.

Beğendim      Op-Dr-Sevil-Oz      25.6.2014 - 12:14

yanlışlıkla 5 kez cevaplandı.

Beğendim      Op-Dr-Sevil-Oz      25.6.2014 - 12:14

Merhaba,
Kemoterapi kişilerde geçici menopoz belirtileri yapar,bazende menopoza sokar.Endişe edecek bir durum değil.Bu sitenin kemoterapi konusunu okursanız daha fazla bilgi bulabilirsiniz. sevgiler.

Beğendim      Op-Dr-Sevil-Oz      25.6.2014 - 11:58

Merhaba,
Kemoterapi kişilerde geçici menopoz belirtileri yapar,bazende menopoza sokar.Endişe edecek bir durum değil.Bu sitenin kemoterapi konusunu okursanız daha fazla bilgi bulabilirsiniz. sevgiler.

Beğendim      Op-Dr-Sevil-Oz      25.6.2014 - 11:58

Merhaba,
Kemoterapi kişilerde geçici menopoz belirtileri yapar,bazende menopoza sokar.Endişe edecek bir durum değil.Bu sitenin kemoterapi konusunu okursanız daha fazla bilgi bulabilirsiniz. sevgiler.

Beğendim      Op-Dr-Sevil-Oz      25.6.2014 - 11:58

Merhaba,
Kemoterapi kişilerde geçici menopoz belirtileri yapar,bazende menopoza sokar.Endişe edecek bir durum değil.Bu sitenin kemoterapi konusunu okursanız daha fazla bilgi bulabilirsiniz. sevgiler.

Beğendim      Op-Dr-Sevil-Oz      25.6.2014 - 11:55

Merhaba,
Kemotrapi kişilerde geçici menopoz belirtileri yapar,bazende menopoza sokar.Endişe edecek bir durum değil.Bu sitenin kemoterapi konusunu okursanız daha fazla bilgi bulabilirsiniz. sevgiler.

Beğendim      Op-Dr-Sevil-Oz      25.6.2014 - 11:54

Reklamlar